Presentación de quejas y sugerencias
Acceso al servicio
Se atopaches algún problema ou impedimento á hora de realizar o teu trámite, queremos axudarche a solucionalo.
Tes á túa disposición un asistente de incidencias máis frecuentes onde atoparás solucións e alternativas aos problemas máis frecuentes. Se nel non atopas a solución ao teu problema, podes presentar unha reclamación ante a DXT, facer unha suxestión ou solicitar a información que precises:
- Se a comunicación, información, queixa ou reclamación está relacionada coa accesibilidade desta Sede Electrónica, deberá presentala a través da súa propia canle de contacto .
- Se non está de acordo cos feitos que lle comunicamos en multa, o que ten que facer é presentar alegación ou recurso .
- Lembra que as reclamacións que formule non serán, en ningún caso, tipificadas como recurso administrativo, nin a súa interposición paralizará os prazos establecidos na normativa vixente. Estas reclamacións non condicionan o exercicio das restantes accións ou dereitos que, de acordo coa normativa reguladora de cada procedemento, poidan exercer os que nel comparezan como interesados.
- Podes enviarnos unha suxestión para mellorar a calidade dos servizos, aumentar o rendemento ou o aforro do gasto público, simplificar trámites ou eliminar os innecesarios ou calquera outra medida que supoña un maior grao de satisfacción da sociedade nas súas relacións coa DXT.
- Para acceder ao noso asistente de incidencias máis frecuentes ou solicitar información, non é necesario ningún requisito previo. Se posteriormente queres facer unha reclamación ou suxestión, necesitarás un PIN ou código permanente, DNI electrónico ou certificado electrónico en vigor .
- Se vas facer a túa presentación presencialmente, deberás solicitar na sede o modelo oficial de reclamacións e suxestións.
Se realiza unha reclamación ou suxestión formal, unha vez recibida, a DXT achegaralle o xustificante da presentación da mesma a través dos medios que vostede indicara ao respecto.
Non che contestarán se a queixa ou suxestión é anónima (xa sexa presencial, escrita ou en liña), aínda que poderá ser tida en conta para efectos internos.
Recibidas as queixas e suxestións na dependencia afectada, esta, no prazo de vinte días e logo das aclaracións que considere obtidas, informaralle das actuacións realizadas e das medidas, se é o caso, adoptadas.
Se transcorrido o prazo establecido non obtivo resposta da DXT, pode dirixirse á Secretaría Xeral da Dirección Xeral de Tráfico , co fin de coñecer os motivos da falta de resposta e esixirlle as responsabilidades oportunas: C/ Josefa Valcárcel , 28, 28027 - Madrid ou presentando a súa queixa ou suxestión a través do noso rexistro electrónico .
- Por internet: a través de nuestro asistente de incidencias más frecuentes.
- Presencialmente: acudiendo a cualquier Jefatura Provincial de Tráfico u oficina local y sin necesidad de solicitar cita previa para ser atendido.
Recuerda que la atención presencial es solo para particulares y sus representantes. Empresas y otras personas jurídicas, así como sus representantes, deberán realizar sus trámites de manera electrónica.
Cualquier persona física o jurídica, así como sus representantes.
La presentación de una queja o sugerencia es un trámite gratuito.